W Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Olsztynie prowadzone są następujące rejestry:
-
- rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej - prowadzi Sekretariat Dyrektora
- rejestr faktur - prowadzi Dział Finansowy
- rejestr zarządzeń Dyrektora Naszej Instytucji - prowadzi Sekretariat Dyrektora
- rejestr skarg i wniosków - prowadzi Sekretariat Dyrektora
- rejestr zatrudnionych pracowników - prowadzi Dział Kadr
- rejestr spraw sądowych - prowadzi Dział Organizacyjno-Prawny
- rejestr opinii prawnych - prowadzi Dział Organizacyjno-Prawny
- rejestr umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych - prowadzi Dział Zamówień Publicznych
- rejestr umów i zleceń zawartych bez stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych - prowadzi Dział Zamówień Publicznych
- archiwum akt - prowadzi Zakładowe Archiwum Akt
Rejestry oraz dokumenty dotyczące działalności Naszej Instytucji są archaizowane zgodnie z kategoria archiwalną.
Wszelkie udostępnianie dokumentacji wymaga wniosku w formie pisemnej.
1. rejestr skarg i wniosków
2. ewidencję kandydatów na doradców ds. bezpieczeństwa w przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (ks. rejestrowa GIODO nr 063939)
Ponadto na podstawie art. 80 ustawy o transporcie drogowym Główny Inspektor Transportu Drogowego prowadzi w systemie elektronicznym centralną ewidencję naruszeń, w której zgromadzone są dane i informacje o przedsiębiorcach i kierowcach i popełnianych przez nich naruszeniach.
Dane zawarte w rejestrach udostępniane są z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) przy ograniczeniach wynikających z prywatności osoby fizycznej.